Thursday, October 25, 2012

wedding planner


Butik  izzara bridal menyediakan perkhidmatan lengkap perkahwinan dan juga perkhidmatan wedding planner. Dengan pengalaman yang luas dalam bidang ini, InsyaAllah kami dapat merealisasikan impian pasangan yang menggunakan perkhidmatan izzara bridal.

 

Koleksi Pakaian Pengantin

Kami  menyediakan koleksi pakaian pengantin yang terkini, iaitu berkonsepkan moden dan trendy. Koleksi pakain pengantin adalah terdiri daripada Lace, French Lace, Songket, Gown, Coat dan lain-lain. Pengantin juga boleh memilih rekaan sendiri dan butik izzara bridal akan menyediakan pakaian

pengantin mengikut design yang diingini.

 

Koleksi Pelamin Butik Pengantin izzara bridal

Pelamin Faszcreative adalah berkonsepkan moden dan simple. Koleksi pelamin adalah terdiri daripada pelamin dewan dan pelamin rumah. Dari segi hiasan pelamin, pengantin boleh menentukan tema yang dikehendaki. Untuk hiasan bunga, butik pengantin Faszcreative menggunakan artificial (high quality) flower dan juga fresh flower.

 

Khidmat Nasihat

Butik  izzara bridal akan memberikan khidmat nasihat secara percuma kepada pelanggan kami. Kami akan mencadangkan pemilihan/hiasan pelamin, baju pengantin mengikut tema yang dikehendaki. Juga khidmat nasihat meliputi perjalanan majlis dan lain-lain keperluan.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi wedding planner kami di bawah.

Nurbaya 096578869

Izham 0175388479

No comments: